120301


Det är jobbigt att inte riktigt kunna finns till för vänner när man märker att dem verkligen inte mår bra. Just nu känns det jobbigt att man bor så långt ifrån att man inte riktigt kan finns där för de. Hoppas att det kommer kännas bättre för dig snart, kom ihåg att du har världens bästa vän i T utnyttja det till max<3
Ska ta och åka upp till Sundsvall snart:)


Nu har jag jobbat natt mån-tors och sovit 3-4 h på dan känns inte super bra med så lite sömn. Ledig fredag sedan jobbar jag dag lör-sön o kväll mån-fred, sedan lite ledigt:)
Funderar på att köra utgång nästa helg ändera här eller i Sundsvall. Får se vad som passar bäst:P

Nu ligger jag i sängen och kollar på Vänner, funderar på om jag ska orka kliva upp och käka lite. Börjar bli lite hungrig nu.



Puss o kram på er alla <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0