Sol

Idag har det varit skit varm och då ska man behöva jobba, men gick upp på terassen på luchen och satt där en timme i solen och det va helt underbart med värme:)
På väg hem nu och ska hämta mamma o mormor dem ska fulja med till stallet en sväng och hälsa på Loppan.
Vet inte riktigt vad han ska få göra idag men kanske tar en premiär tur barbacka eller så blidde det nog longering då vi har träning imorgon han har igentligen vila idag men jag klanta mig och skrev upp mig på vatten idag så då fick han vila igår istället... Hjärnan hänger inte alltid med
 
Imorgon åker mormor hem och på lördag far mamma o pappa o broder iväg till öland o gotland så då får han lgh för sig själv. Ska försöka hinna med lite mer träning och sömn nu när ingen är hemma. Får se hur det går med det:P
 
Aja skriver kanske mer ikväll när jag har kommit hem
 
 
Tjillevippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0