Hagel

Shit vilket hagelväder det blev igår på em. o sen kom regnet istället men när jag slutade så var det blå himmel o sol. For till stallet direkt efter jobbet och skrittade ut en sväng på Loppis, super mysigt. Han hostade ganska mkt idag måste ha haft nått i halsen. Så jag tvingade i han massa vatten. Sen när jag släppte ut han i hagen igen så hade alla hästarna gått in i skogen så då gick loppan o jag mot skogen sen när vi kom till dammen så drog Loppan i full galopp över ängen tillbaka till ingången och skriker på kompisarna, det bara dundra till så kom 9 hästar i full galopp i en klunga på väg till Loppan och där stod jag mitt på ängen när alla sprang förbi en. Kändes så jävla häftigt:D så synd att man inte hade telen med sig så man kunde filmat dem:(
Imorgon blir det träning för Eva var ett tag sen nu, så ska bli kul att få dra igång igen.

Idag ska jag ta o ta det lite lungt och mysa lite. Behövs verkligen nu:)
På måndag så kommer mormor hit o hälsar på hon stannar tills på torsdag.


Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0