Fredag

Hade ju som sakt tränig igår och är mkt nöjd med trollet men det blev lite för mkt för han, blev riktigt trött i kropp o huvudet så på slutet ville han inte riktigt. Men var mkt nytt att ta in och speciellt när vi inte ska sväng med tyglarna längre utan bara skänkel o vikt. Och det ville han inte riktigt lyssna på alla gånger.
 
Idag så ska jag bara utoch fixa vatten och spreja lite flugmedel på han, han ska få vila idag då det blev så mkt igår.
Imorgon bitti far jag o hämta nya sadeln ska bli super kul att få en sadel som sitter lite bättre på han:)
 
Senare ikväll tror jag att det blir en cykeltur i fina solvädret:)
Blev en kort promenad på lunchen i solen, å jävla va mysigt det va att vara i solen en stund, förhoppningsvis blir det sol o varmt i helgen också så man kanske kan sola en stund.
 
Helgen blir det mest bara träning både med hästen o mig själv. Blir nån joggingtur o cykeltur, kanske nån promenad o sen tränig för trollet där imellan
 
 
 
Tjillivipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0